Thursday, March 19, 2015

Geraham Bongsu

Assalamualaikum.. Bismillah ir-Rahman ir-Rahim In the name of Allah, most Gracious, most Compassionate

Hye blog,

Tahu x mcm mne siksanya gigi geraham bongsu nak tumbuh? Ye,sakit ya amat tuhan je yang tahu.
Aku xtahu pon ade geraham bongsu yang akan tumbuh membuat kita rasa macam kifarah kepada dosa lampau kita.
Makan sakit,gosok gigi sakit. Gusi macam kene toreh.
Masalah paling besar adalah benda ni ganggu emosi. Mula la rase semua benda x btol. Orang semua salah sampai diri sendiri pon salah. Kalau itu terjadi maknanya tahap dah kritikal. Apa perlu buat? Tidur, tapi tidur dah terlalu banyak. Study, assignment pun boleh tapi aku pilih baring pusing kanan pusing kiri sambil peluk selimut, bantal kat kaki,kepala beralas teddy bear. Begitu sekali, kedudukan pekakas tidur tidak pada tempatnya.
Mungkin hikmah untuk orang yang xreti berhenti bercakap macam aku barangkali. ya Allah ampunkan dosa hambaMu.
Maaf orang sekeliling sebab aku maki kalian dalam minda. 

Semoga cepat berakhir. Amin.


No comments:

Post a Comment