Wednesday, November 7, 2012

tertutup itu indah

assalamualaikum..

hye.. selamat malam.. yeayyyy!!!
hari nie aku dapat lesen P dgn sekali cubaan..
rezeki dari Allah, doa ibu ayah..
bantuan cikgu kelas memandu dan kata2 semangat dari yg tersayang Mr AA..
hehe..alhamdulillah Ya Allah :)

Mr AA xabes2 ckp.. "engat duet..jgn repeat, membazir"
haha..sgt membantu kata2 perangsang dye tu..
ape2 pon.. sayang awak lah.. :*
hehe

eh, saya disini.. di hari rabu yg penuh berkat nie..
[hujan sepanjang petang]
saya ingin mengajak anda yg cantik2 tu untuk jawab soalan nie...




haha..tetibe saya guna "saya" dalam kata ganti diri..
xpelah..saya rasa my stage at number 6..hadoii..
ape nak jadilah..huk2.. ntahla.. insyaALLAH, saya akan cuba sikit2..hehehe

kawan kawan kawan sume tolong saya ye ;)







haaa..xkesahlah uolls nak pakai tudung ape pon..
bak kate orang, tudung saji pon bole.. asalkan MENUTUP AURAT..
wajib itu menutup aurat bukan pakai tudung.. ok?


ok lah itu sahaja..semoga sama2 kita naik tangga ke arah kebaikan..
kerana yang tertutup itu indah tau..
[bajet bgos je aku nak sekolahkan org]
hahahaha..


doakan aku jadi mcm nie.. heeeeeeeeeee
papepon..selamat malam..
esok mula keje.. uwaaaaaaaaaaa (T_T)
someone please take me far away from here..


"semua penulis akan mati, hanya karyanya akan terus abadi,
maka tulislah sesuatu yang menggembirakan kamu di akhirat"
(saidina Ali bin abi talib)

4 comments: