Sunday, June 16, 2013

Terima kasih sayang

assalmualaikum..

Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
In the name of Allah, most Gracious, most Compassionate

 nothing to write actually, just another story to share..
my life so tough lately,, *ecehh*
I didn't get what I really really want..

bende yg aku nk tp xdpt nie sgt3 perlu tuk aku..
aku rse nk nges je xdpt..hmm..
aku cuba tuk mengintai hikmah diselindung kan Allah..
tp aku gagal.. aku sebolehnya xnk terima hakikat,.. (u_u)
astaghafirullahhalazim..

hmm.. its ok lah.. aku dah blh trime ape aku dpt dgn redha,, no!
actually aku pasrah.. :(

aku buat entry nie khas untuk dua org makhluk ciptaan Allah yang sempurna dimata aku..
not just a friend, my sisters as well.. my family here..
mereka sgt3 . . .  . .. . . . I don't know how to describe..
baik kot, caring.. sgt memelihara kebajikan aku..*ok, ayt tu poyo* -.-
disaat aku tersgt memerlukan mereka... mereka ada.. :)
Alhamdullillah Ya Rabb, kirimkan mereka pada aku..


aku sgt ber TERIMA KASIH pada mereka...
aku xtahu nk ckp terima kasih mcm mana.. sbb stakat ckp mcm xpuas..lol
mereka kesayangan aku..
Marina Mansor dan Syu Zukieyz



ok lah.. terima kasih ye sygs :*

assalamualaikum
selamat malam..

No comments:

Post a Comment