Saturday, September 14, 2013

Field Trip Part I (Kilang Yakult)

Assalamualaikum.. 
Bismillah ir-Rahman ir-Rahim 
In the name of Allah, most Gracious, most Compassionate

ok..marilah kita mulakan bercerita tentang field trip aku minggu lalu.. 
dlm entry nie SINI aku dok mencanang mcm2, kata nk update kan..
since ade bnyk masa nie. 
(walaupun 3 test,  2 presentation menunggu)..
aku kene ..ye KENE! ade mase tuk blog aku..hehehe..

pada hari pertama, kami bertolak lebih kurang kul 8 lbh ke Seremban tuk ke kilang Yakult.


 pagi2 hening di pilah..nyaman.. mcm kt genting.. 


ok pg2 sebelum gerak kene bg pirana makan ok.. kita warnakan bg yg lapar dan rakus..
haaaaa..tu bukan aku tu..sape tah tu.. ish3.. -.-
 

inilah juadah nya.. nyum3 sgt.. dari kedai Kassim..
kedai paling famous antara pelajar pilah nie haa.. selain Green Cafe, mak ngah, Tashneem dan pilah perdana..
 


ini encik busy.. dy mmg slalu bz..
dye nie aku slalu rasa nk flying kick.. tp dye lg tinggi.. 
ok dah. tu je pasal dye..
 

tq sayang2 sbb bg I makan :*
 

pakcik2 yg berjasa membawa kami ke destinasi dgn selamat.. (pakcik bas)
 


muka pagi2 knelah ceria.. mane x ceria, bgon lambat. :P
turun je bawah kne sound setepek dgn cik bertugas..

cik bertugas: amboi, dok kolej pon mai lambat hang..kami mai 6.30 hang tau tak?
aku: tu la untungnya dok kolej ;p

 eh eh eh..ramai lg yg lmbt dr I ok,.huh!


yeayyy dah sampai Yakult..
jom masukkk !




ok..muka kene focus ok dgr akak terangkan pasal Yakult.. 


masuk dpt si kecik berkhasiat nie.. yeayyy lagi...
hadiah sbb focus td.. 

 

cite2 skit pasal pembuatan then dia bawak tgk btol2 cara pembuatan.. 
camera not allowed *katanya*




dapat buku percuma, dan belakang saya dan cik tinggi pelik tu ada pelbagai jenis produk berunsur Yakult.
 


ini jurukamera nya.. encik Apiz.. :)
*walaupun susah nau nk suh amik gamba aku, bosan katanya*
aku plak mane leh tgk kamera.. kamera ade beberapa meter blakang kau aku leh tahu..
ade scanner camera kt bdn, nk wt cne.. lol



 




 

sebelum bergerak ke next destination, Xenxin Organic Farm. 
benti kt R&R pagoh, johor tuk mkn..
ok, jemput mkn yee..
jumpe lg next entry.. 
di ladang organik pula...
papai..


to be continue................

No comments:

Post a Comment