Friday, November 1, 2013

Hi November

Assalamualaikum.. 
Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
In the name of Allah, most Gracious, most Compassionate

selamat lah sudah semalam sesi ketakutan yg tiada tolok bandingnya bagi seorang pelajar, sesi result mula dikeluarkan..fuh fuh fuh~ 
lagi kita rasa kita boleh buat lagi kita akan takut nak tgk result sbb risau over confident nnt blh mati kecewa dgn keputusan.. kalau yang rase xboleh buat tu mmg dah tahu lah kan result nye, sendiri boleh agak maa.. so xde la tgk result terketar sgt..ye dok?
 
Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah Ya Rabb.

untuk semester terakhir diploma sebelum practical, aku berjaya juga akhirnya..
of cos terima kasih kat Allah kan bagi aku peluang, yang xpernah tinggalkan hambaNya.
juga doa ibu ayah yang xpernah lupa akan anaknya juga lecturer yang menjalankan kerja dgn sempurna..
wahhh gituuu~
semester terakhir nie agak hardcore juga lah sebab ade 3 project besar untuk diselesaikan. alhamdulillah berjalan dgn lancar. walaupun bnykkkkk, sungguh banyakkkk cabaran..*over*
tapi sbb ade kwn kwn kwn kwn kwn kwn kwn..*alah bnyk sgt kwn pulak, cne nk taip ni*
sbb kwn2 lah aku terusssssss smgt, *mane x nye kwn yg buat keje*..haahaa xdelah..
name pon group kan kne lah bantu-membantu since aku nie kan lembab :(

bagi keluarga aku kat sana, ya aku ada family kt sana.. dulu ade 4 org skrg tggl 2 je yang tggl dgn aku.. marina dan syu..marina sgt3 membantu dlm study aku sbb dye merupakan cikgu tusyen yang garang uolss, jgn main2..haha..klu dye xmotivate aku, aku tros mls mls mls mls..kekeke..
dan syuhadah yang xjemu layan aku tnye soalan mcm2 ..hehe..muahhhh korang!

pemberi semangat untuk hidup sgt perlu, mcm nk pegi sekolah dulu2, aku kne ade sbb kenape nk pegi skolah, baru ade rase nk pegi, belajar?? bukan sama sekali, time skolah mne ade kesedaran lagi yg belajar tu penting,,haha.. contoh penyebab nk ke skolaha adalah, ade mamat ensem 1 kelas ke, ade cikgu yang kacak kt skolah ke, ade abg sado jage kantin ke..ahahahaha.. contoh jelaaa.. so, aku mase kat u nie xde sape pon *dgn yakinnya ckpcmtu* cuma Mr AA je yang rajinnnnnnn kerah aku tuk jadi rajin.. skip kelas mmg nk kne lah kann.. *siap ugut nk bagitahu ibu aku*...dia la pemberi smgt aku tuk hidup..haha..*gedik*




sekarang dah bulan November, hi sayang..I love November !
bukan sbb ape yg bakal jadi tp sbb perkataan November tu mcm shantekkkkk jeeee~
6hb bermulalah practical training di sebuah kilang *nama dirahsiakan* di Subang 2.. bersama ainaa, my classmate. bespren uuuuu~

Moral of the story. . . . .
Bersyukur jelah dgn apa2 pon yang kita ada dan
sentiasa berusaha untuk yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment