Wednesday, December 19, 2012

duit hilang

assalamualaikum...


pada suatu petang di pasar rabu

"nak pinjam duit aku dulu x? amik la dlm dompet aku"
*sambil hulur dompet kt kwn aku*

dgn yakinnya aku ckp kt kwn aku [konon2 simpati dan berhati mulia la tue]
dye hilang duit RM50 dari dompetnya..

tiba2. . . . . .

"ekyn, mane duit ko?"
*
aku tergamam*

malu kot, nk bg org pinjam tbe2 aku pon xde duit..
bru nak bjet penyelamat keadaan tadi.. -.-

punyalah aku mengingatkan mane aku letak duit aku RM50 sekeping tu..
aku sangat+amat+sungguh yakin bahawa duit tu aku x guna lagi..
setelah jadi Conan sekejap [pengaruh televisyen]..
akhirnya baru kami berdua sedar bahawa duit kami telah diragut eh, dicuri..
rupa2 nya ada beberapa kwn kelas laen pon duitnya kene rembat dek pencuri yang !@#$&^..
ape yang dia tinggalkan? RM 1.. ape aku nak mkn dgn RM1 tu??
beli air je yang mampu kot..
dala aku kuat mkn.. =.=
sobss (T_T)

aku xleh trime gak la duit aku kne curik sbb selalunya aku xpenah lupa bawak masuk dompet bila ada makmal..hmm.. bak kata orang2 (bkn orang2 kat sawah tu),
bende dah nak jadi..
time aku lupa bawak masuklah dye nak dtg rembat an.
haih~ panas la wa cmnie..

bengang tahu x??

"semoga Allah mengampunkan dosa mereka yang curi duit aku dan kawan aku.."
[baik sgt ke doakan dorg mcmnie?]

sib bek mood aku baik sket kalau x dah doa..
"semoga dye repeat every single course yang dye amik every sem" amekaw
[rasa mcm xkan termakbul..haha]


I'm damnly hate you moron!!

astaghafirullahalazim~
astaghafirullahalazim~
astaghafirullahalazim~

kfine..kbai..
assalamualaikum

2 comments:

  1. http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/
    datang dari blog Play..tinggalkan jejak..done follow

    ReplyDelete
    Replies
    1. thx..done follow u back :)

      Delete