Monday, December 24, 2012

sunway lagoon (part II)

assalamualaikum..

hai, hello semua.. ini adalah sambungan bagi entry sunway lagoon (part I) dan
sunway lagoon (preview)
xyah gtau pon org tau kot.. -.-
papelah..

this is the story after we cross by the jambatan goyang2 :)


at the amusement park, kami main this awesome 'thing',, tomahawk namanya..
pening gler.. -.-


and the next was this.. 'the revenge of pirate'..

*xnaik sbb aku penakot*


nie beratur nak naik roller coaster..
haa.. the others side of happy story, we had sad one.
this is marina.. [xyah nak speaking English sgt wei]
nie marina.. dye da stat pening and nak muntah sbb kami xmkn nasik pon dr pg..
mengong kan we all?? =.=
lepas naik roller coaster teros marina pening lg lg terok..

tapi sian marina sbb dye jenis yang xtahan..
sib bek yg lain leh thn lg...
tu pon dye da breakfast roti gardenia 60sen pg td..
kalau x haku xtau la cne..huu~


tgk mke dye.. haha.. comel kan ble dye pening.. :P


duduk sat menunggu marina ok..
aku je yg maseh bersemangat.. haha..
after belikan dye air milo ais yg berharga RM 6 satu..
ok la kot skit..[kot jela]


tapi malangnya tidak.. :(
tgk tukang urut tu..cun an?? haha

*spek tu yg mahal*

ciannye :(


ye, aku mmg la kesian,, tapi nk buat cne.. huu
aku ngn syu pon g la jln2 lg amik gamba sementara marina rehat td..hehe
kejam sgt ke aku??
soryy marina :(


aku ngn syu [si tukang urut td]
pegi lah melawat ke wild life..
masok zoo sat,, tgk 'kwn2' kt dlm..
ehehe..meh msok !


haa..kwn aku jugak dlm tu.. si ikan kaloi..
nyanyi skit.. "ibuku, si ikan kaloi"~~ lalalala~
[ok merepek]



itu burung, saya punya!!

emm, syu?? mne burung nye??
krik2




haaaaa..we all jmpe merak yg sombong di dlm..
mmg sombong gler ah.. rse nak sembelih buat tom yam jee..
ade ke ptot dye bg belakang ble owg nk amik gamba ngn dye..ceit! kerek ...


nampak x betape jahat nye dye...

penat aku posing hbes cun kt dpn..
konon2 nak buat bulu merak tu btol2 ats kepala la..



berkat kesabaran dan kerjasama yg baik dr syu..
akhirnya dpt gak posing ala2 puteri merak kt situ..
walaupon bau kt situ.. masyaAllah, sabo jela wanginya..





xsempat tgk hbes pon zoo tu then wawa call suh dtg balik tempat td..
marina da ok sket..
kteorg pon gerak la balik :)
baibai sunway!!
tapi,, tbe2 budak kicik nie menarik perhatian aku..
mata dye sgt besau..haha
aku pon curik la gamba dye dan blog kan..



b4 balik g surau and toilet..marina tbe2 muntah kt toilet!!
oh my oh my...... aku xtau nak buat ape..
[tp tgn aku capai kamera n amik gamba]
sian dye..abeh kuar balik air milo td..
huhu..



dgn insiden marina muntah, ini bermakna marina perlu mkn segera..
takot lg parah..
kang balik pilah naik ambulance kami kang..haha..
xdelah..gurau je..
we all tros ke sunway piramid dgn harapan jmpe something utk dimakan..



tbe2 lalu kt tempat org main nie pulak kan..
mmg agak menyirap la disitu sbb xdpt men..

*xde duet meyh*




yeayy..dpt kfc.. nie je yg mampu..
janji mkn..hoho..
eh,, gamba b4 mkn xde sbb masing2 mcm org xmkn sepuluh hari ble jmpe mknn..
[padahal aku sorg je yg mcm tu]

so, hanya tulang je yg mampu 'dikongsikan' buat tatapan semua..
bhahahaha..





inilah muka plakon terbaik..
muke nak cover hbes.. mke bjet ayu je ble mkn..
padahal mkn xengt dunia..haha..
jgn terpedaya dgn gamba..



hbes mkn je kami pon kuar crik teksi..
tbe2 nmpk lak miss2 world nie..
comel..mcm barbie.. lg2 yg dr portugal nie..
cantik kn???




haa..nie wakil malaysia..
dye pon cantik..tp ada gamba dye tgh 'terencat' je..
sory miss.. =.=



balik menunggu ktm untuk ke seremban..
marina masih xlarat..
so,, teman dye duduk blakang line kuning tu ramai2..
mcm rewang nk kenduri..haha..











syu stress sbb bf dye mara dye xreply mcj..
haha..kelakar je..padahal dye da bls tp mcj xsampai..
bf dye xtau..pastu gado..haih~



terslah msok gerabak..
sepatotnya msok yg only for ladies..
eish,, terpaksa tahan pening bau mereka2 nie..




comel x wallpaper fon murah sy??
kaki sy dan mr AA. hehe.
ape?? xkesah pon??
kfine, kbai..

ok..itu shaja.. hbeslah kisah sunway lagoon aku :)

eh! jap.. duit xkire lg.. =..=

ok..
mkn: RM 10 kali 5
teksi: RM14
ktm: RM7 (subang jaya ke seremban) kali 4
bas ke pilah : RM 4.50 kali 4
teksi ke uitm: RM 12


jumlah: RM50 + RM 14+ RM28 + RM18 + RM12 = RM 122
so, semua jumlah sekali : RM558 + RM122 = RM680

No comments:

Post a Comment