Tuesday, January 1, 2013

2012

assalamualaikum..


alhamdulillahhirabbilalamin..
segala puji bg Allah SWT, tuhan sekalian alam..
salam keatas junjungan mulia Nabi Muhammmad SAW
serta kaum keluarga dan sahabat baginda..

tiada tuhan yang disembah selain Allah,
Nabi Muhammad pesuruh Allah..
masih lagi bernyawa dan menghembus nafas Islam dalam diri ini..
Islam masih agama, Malaysia masih negara..
Syaidatul Nur Asyikin Yaacob masih namaku..
permpuan masih jantina..haha.. [mengong]

untuk beberapa kurun lagi..[10 feb 2013]
genaplah umur aku mencecah 20 thn..
xde ape pon..its just a NUMBER..
ya, i know that.. sje je nk batak sket dgn 20 thn..
tahun 2013.. tahun yang xcntik nombor nye..haha..
[aku xsuke no 3]



kenapa tahun baru kne ada azam??
aku xpenah ada.. ok, loser sgt ke aku ni?
bg aku aku bukan seorg yg sgt mengikuti apa yang aku ckpkn..
even klu aku buat jadual harian pon mmg haremm la aku nk ikot..
ape tah lg azam.. err, baek xyah kot..
buat je ape2 aku nk..haha
just follow the flows..
but at the same time, try to be better than before..

itu prinsip aku...


contoh azam..
mcm mat jenin, aku pon ada angan2.. [se loser2 mat jenin pon ada angan2]
aku pon nak jugak..
angan2 aku adalah untuk menjadikan hari jadi aku yg ke 20 nie sangattttt special..
ceit, poyo je.. ntah ape la mksd special tu.. aku pon xtahu..haha
seperti yg aku ckp td, kalau aku punya angan2 nie mcm mat jenin jugak[xtercapai]
aku x kesah.. xde rse down sgt pon mcm mat jenin.. aku rghedoo dan pasgrah jeee..
[cukup2 la pasal mat jenin]

hmm..thats all maybe,,
tahun 2012 mmg sgt sungguh amt bnyk kenangan yang xkn never ever ever aku lupakan..
[kecuali aku nyanyuk/hilang ingatan]


btw.. happy birthday to my beloved ayah!!
28 dec 2012 yang lalu..genaplah umur beliau 54 thn.. <3


semoga sentiasa jadi ayah yang awesome!!




dpt gak aku update blog setelah lama merindui utk berbuat demikian..

No comments:

Post a Comment