Monday, March 4, 2013

Buat yang Peduli


assalamualaikum...

dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang~

lame x update blog.. walaupon xde sape pon yg kesah aku update ke x.. atau mungkin ade..
ntahla.. yang penting aku nk update jgk.. -.-
tajuk pon dah jelas... 'buat yang peduli' maksudnya..
kepada yg ambik kesah pasal hidup aku je yg akan bc..
of cos la.. pembaca blog aku ..huhu
sekarang dah bulan 3. March 2013.. 
aku dah nk dekat final exam, lg beberapa minggu je.. 29hb March paper pertama aku.. 


nah la jadual.. mls lak nk cte satu2..haahaa

29/3 food chemistry
3/4 food hygiene & legislation
5/4 food analysis
7/4 unit operation
9/4 food preservation
12/4 statistics for technology


study sgt perlu.. xnk pointer mcm sem lepas.. hancuss.. *alhamdulillah xde repeat* 
tp tetap nk improve kan jugak.. dekan mmg sentiasa dlm cita2.. xpenah xnk dekan =.=

lab report xpenah mengalah bg aku stress.. tp aku yg cipta stress tu sbenanye.. 
bertangguh. . . . ye, favourite perangai aku... ntah ble nk ubah..
selagi lab xhbes aku xkn penah tenang..
test tinggal yg ke 3untuk semua subjek.. means ade 6 test bakal menanti aku bln 3 nie..
wish me luck.. ayah, ibu.. doakan angah selalu.. :)

ayah ble tah nk keluar.. hari2 aku mcj ayh dgn harapan ayh ckp 'ayh dah blh keluar'
malangnya x.. :( :( :( 
ayh masuk hospital hari sabtu yg lalu.. 
paru2 masuk kuman :'( ..semoga ayh kuat mcm selalunya.
xpenah mengalah dlm kehidupan..

ibu pon kene kuat.. org tersyg sakit, xde sape yg xsedih.. angah paham.. 
tp angah tahu ibu xpenah tnjuk pon sedih tu..
ibu org yg paling terseksa ble ayh sakit..
ibu kne jge ank2..
kne buat semua bnde.. jge ayh kt hsptl lg... sabar ye ibu... :)

ok lah... kepada yg membaca entry nie.. doa kalian amatlah aku harapkan..
kepada yg syg aku, sungguhpon benci aku.. 
aku xksh.. aslkan korg doakan ayh aku keluar hsptl cpt.. dan sehat selalu..

xsbr nk hbes kan final.. nk duduk rumah cpt2.. tgk ayh ibu hari2 dpn mata..


aku xsedeh :') !! ! ! ! ! ! !
aku xnanges pon~

aku bahagia je sbb family, kwn2 (girlfren, classmate) sentiasa ade kt sisi.. 
Mr AA pon sama.. (lama xckp psl dye kt blog)
terima kasih semuanya... iloveyou all... :D


~Alhamdulillah For Everything~

2 comments:

  1. Anonymous9:03 PM

    amad datang laa :D
    semoga ayah ekyn sehat selalu :)
    amin
    -nina-

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, dye sebok.hehe :P
      aminn.. insyaAllah... tq nina :)

      Delete