Sunday, March 15, 2015

Negative Minded

Assalamualaikum.. Bismillah ir-Rahman ir-Rahim In the name of Allah, most Gracious, most Compassionate

Hai blog, lama x update. Sekarang dah masuk semester dua degree kat uitm dungun ni. Semester satu sangat seronok tapi terlalu banyak nk cerita sampai x cerita satu pun.haha

Kebanyakan orang kata aku ni negative minded. Ya minda aku negatif, aku selalu fikir bad side of something. Aku sebenarnya berharap yang sebaliknya, for me bila aku fikir xbaik sesuatu perkara dan ia jadi yang baik.aku akan rasa lega sangat. Tapi bila aku fikir semua benda adalah positif, hanya yang baik akan berlaku..bila ia menjadi sebaliknya, aku akan kecewa. 

Maybe this is how I handle my emotion..my mind.. i set it with something bad, then i'm hoping it will be good. I'd tried to be more positive as i can. Aku selalu cuba, tapi aku selalu gagal.
Bila aku gagal aku cuba lagi. Betul. 

No comments:

Post a Comment